Informacje dodatkowe - Dwór Podstolice 1. Oferta zakłada podanie dania głównego w półmiskach w stoły 2. Istnieje możliwość wyserwowania dania głównego każdemu uczestnikowi przyjęcia. W tym przypadku należy dokonać wyboru dwóch kompletnych dań głównych w menu weselnym, z których każdy uczestnik wybierze jedno podczas przyjęcia. Pozostały asortyment po wyserwowaniu dań w stoły zostanie podany w formie bufetu. Serwowanie dania głównego każdemu z gości to dodatkowy koszt 5 zł za każdego uczestnika przyjęcia. 3. Dostawy dodatkowego asortymentu takie jak: alkohole, napoje i akcesoria organizowane przez klienta prosimy dostarczyć dzień przed planowaną datą przyjęcia w godzinach 9:00 – 15:00 4. Dostawa tortu weselnego zamawianego indywidualnie przez klienta odbywa się w dniu przyjęcia w godzinach 12:00 – 15:00. Podstawa tortu nie może być większa niż 50 x 50 cm z uwagi na możliwości chłodnicze. Istnieje możliwość zamówienia tortu dla klienta z wybranej cukierni. 5. Pozostałe menu wydajemy bezpośrednio po zakończonym przyjęciu lub zostawiamy do odbioru przed południem. Pozostałe jedzenie spakowane jest w pojemniki typu lunch box. 6. Forma podawania alkoholu klienta podczas przyjęcia: a) pierwszeg rozlanie wina – przystawka b) drugie rozlanie wina – przed podaniem dania głównego c) po wydaniu dania głównego w stołach cooler z lodem wódką i białym winem + osobno wino czerwone. 7. Możliwości umiejscowienia stołów bufetowych: a) salon muzyczny – 2 stoły ( np. bufet kawowy, napoje gazowane, drink bar) b) jadalnia – duży stół jadalniany + pomocnik (np. bufet zimny, bufet z daniami ciepłymi i kolacją) c) hol – 1 stół za fortepianem lub pod schodami (np. księga gości, prezenty, kwiaty) d) taras – grill, bufety, drink bar 8. Harmonogram czasowy przyjęcia powstaje w oparciu o dokonane ustalenia na spotkaniu organizacyjnym 2 tygodnie przed datą eventu. 9. Istnieje możliwość dodatkowych zamówień dekoracji kwiatowych ponad zawartość oferty wycenianych indywidualnie wg wymagań. 10.Śniadanie w dniu następnym wydawane jest w ramach usługi hotelowej w godzinach 10:00 – 12:00 11.Pokoje w dworze klient rezerwuje i rozlicza osobiście w recepcji dworu. Sprawy organizacyjne (informacje do przygotowanie przez klienta 2 tygodnie przed datą przyjęcia) 1. Godzina i lokalizacja ślubu w kościele 2. Ilość osób z rozróżnieniem na dzieci i osoby z obsługi (dj, fotograf, zespół) 3. Plik z usadzeniem gości przy stołach przekazany w formie elektronicznej w edytowalnym pliku pakietu Office 4. Kolorystyka i zestawienie kwiatów na stołach weselnych 5. Wybrane menu z rozróżnieniem na: danie serwowane, dietę wegańską lub wegetariańską, bufety, umiejscowienie bufetów i ewentualnych opcji dodatkowych jak: bar, grill itp. 6. Pozostałe szczegółowe informacje przekazane przez klienta Schemat pomieszczeń 1. Stół okrągły: 8 – 10 osób 2. Bufet 3. Bufet 4. Bufet

Pobierz ofertę w wersji PDF